Klacht: Een nieuw telefoon gehad maar was direct al defect

op 09 augustus 2016 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Van GSMWEB.nl heb ik op 17 juni 2016 een nieuw toestel gekregen n.a.v. een verlenging van mijn abonnement van Vodafone. Maar echter was het toestel bij aankomst defect. Op zaterdag 18 juni 2016 merkte ik, toen ik documenten wilde fotograferen, dat deze wazig waren. Ik zag toen dat het glas kapot was de lens. Normale foto’s ging wel goed. Bij mijn oude toestel heb ik gekeken hoe het glas van de lens eruit ziet en deze is kei hard. Dit glas was al kapot voordat ik hem gekregen had. De glassplinters zaten er nog in. .
Ik heb dit zo snel mogelijk aangegeven bij GSMWEB via de mail en kreeg van hun een nette mail terug met een formulier voor reperatie van het toestel. Hierdoor heb ik het toestel naar hun geretourneerd. Het toestel zou gerepareerd worden op kosten van hun omdat het niet mijn schuld is en er garantie is. Eigelijk wil ik een goed en nieuw toestel. Zij willen dat ik de reparatie betaal terwijl ik het geen schuld heb aan dit defect.
Het betreft hier een klacht van bestelling van ID 7607538

Als ik kosteloos een nieuw telefoon toestel krijg, waar niets aan mankeert.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gradus99