Klacht: Een nieuw station Almere Poort. Alleen wij kunnen niet instappen!!!!

op 18 december 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Met ingang van 9 december hebben we een nieuw station op Almere Poort. Alleen de sprinters met vier wagons vanuit de overige stations almere zitten helemaal vol, dat de passagiers uit Almere Poort niet meer in kunnen stappen.
NS. Waarom bouw je een nieuw station, als je de passagiers niet in kunnen stappen!!! Met gevolg dat we lang moeten wachten op een tochtig station op een volgende trein. En dan hopen dat je mag zitten.

Afgelopen week stond in diverse media, dat de NS langere treinen zal inzetten tussen Almere en Schiphol. Ik was helemaal blij, dan ik languit zitten in de ruime dubbeldekkers dan heb ik de benen van mijn overbuurman niet meer in mijn nek. Helaas ik heb de beloofde treinen stellen niet gezien. Alleen jammer dat het bij mooie daden blijft.

Met de komst van de Hanzelijn heb ik als reiziger niks mee opgeschoten. Een langere reistijd vanuit Almere Poort omdat de sprinter een lange tijd stil staan op Weesp om de intercity voor te laten gaan. En de treinen zitten vol, dat wij niet in kunnen stappen.

NS, ik ben het zat met jullie amateur werk die jullie afleveren.

Minder wachttijd en weesp en langere treinen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 20 december 2012 om 07:59 geantwoord

klacht geregistreerd en klant beantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mickey77