Klacht: een niet compleet leen toestel

op 16 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

dit begon heden morgen om 9:00 .telefoon gehad met de receptie .alle informatie door gegeven en ze zouden mij terug bellen .om 11:15 zelf maar is bellen .wat blijkt geen informatie is doorgegeven .afspraak gemaakt voor levering leen toestel word tussen 14:00en 17:00 geleverd.
koerier komt netjes de telefoon brengen .blijkt deze niet compleet te zijn .de sim adaptor het schuifje waar de simkaart in moet zit er niet bij.bel het bedrijf zegt de koerier en die kunnen dan een andere brengen .bel ik het bedrijf die zeggen niets te kunnen doen , dan alleen het schijfje op sturen. deze word morgenochtend gebracht .wordt er gezegd .aangezien ik een eigen zaak heb waar bij ik veel telefonisch contact moet hebben is een telefoon noodzaak bij deze dus mijn klacht .1 de fout ligt bij jullie door jullie leen toestel niet te checken of het compleet is 2 daardoor dit mij de hele dag gekost heeft. in mijn geval is niet werken geen geld .3 daar ik jullie daar aansprakelijk voor houd door dit niet op dezelde dag optelossen ,jullie een rekening kunnen verwachten met mijn kosten morgen ochtend ben ik om 5:00 weg en s,avonds laat thuis dus geen telefoon .kost dit klanten zijn ook deze kosten voor jullie mvg Franklin de Weerdt ,Hoefsmederij de Weerdt

dat het vandaag nog opgelost word desnoods laten jullie maar iemand overwerken .

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hoefsmederij de weerdt06