Klacht: Een lokkertje!!

op 30 november 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Beste, ik had kleding bij Mango gezien, maar was niet in mijn maat. De verkoopster zei, bestel het online, maar daar ben ik niet handig in dus, laat maar. Totdat ik zag dat ze het hele weekend black friday hebben, dus ik dacht toch proberen. Vrijdag lukte het niet, zaterdag weer geprobeerd, maar je moest op korting code drukken na de bestelling, nergens te vinden. Klantenservice gesloten, winkel gebeld, hele dag telefoon ernaast. Dus dan maar betalen en hopen dat ze er 20 procent er afhalen. Nee dus.Klantenservice gebeld op woensdag, maar de medewerkster versprak zich, want er waren meer klanten die hetzelfde hadden, maar die belde maandag en toen konden we wat doen. Ze maken het erg moeilijk, vooral voor oudere mensen, maar ik was niet de enige, dus is dit bewust gegaan. Veel klanten denken laat maar, maar mijn pakketje krijgen ze ongeopend terug, want dit is opzet, ze moeten gewoon niet meedoen met black friday als ze het niet waar WILLEN maken.

Heel eenvoudig, wat ze boloven, 20 procent korting geven. Of ik vraag mijn € 66.00 terug en ben ik geen klant meer, of ik houd mijn pakketje en ik betaal 20 procent minder.beide partijen tevreden.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

2 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dreumeleut