Klacht: Een kussentje te weinig bij een louncheset set

op 22 juli 2017 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13 mei is er een louncheset bezorgd (50 euro bezorgkosten bij een set van 600 euro…) maar er ontbrak 1 kussentje.
Nu, 22 juli, is dat kussentje er nog steeds niet. Er is gebeld, gemaild, van alles beloofd maar noppes.
Uiteindelijk gezegd dat ik die hele louncheset niet meer hoef en hij zou opgehaald worden en ik zou mijn geld terug krijgen.
Daarna is er nergens meer op gereageerd…
Ik heb het geld niet liggen om alvast een andere set te kopen, dus moet nu wachten tot ik mijn geld terug krijg.

Gewenste Oplossing:

Geld terug, bezorgkosten terug en een vergoeding voor het feit dat ik ruim twee maanden van het kastje naar de muur gestuurd ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laurakruize