Klacht: Een kant wordt niet vertrouwd

op 21 juli 2012 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Ik koop begin dit jaar o.a. een blik verf (afgelopen jaar heb ik al voor ruim €1500,00 gekocht bij Karwei). vandaag pas open ik het blik (andere klussen liepen uit) en de verf is keihard ondanks dat blik NIET geopend is geweest en op een plek heeft gestaan zonder vorst, temperatuurswisselingen of warmtebronnen. ten 1e kon klussen niet doorgaan, maar omdat ik toch boordplaten voor mijn trap wilde halen (waren in de aanbieding) ga ik volle moed naar de winkel. Jongen aan de balie staat me netjes te woord, maar weinig te vertellen. Er komt een vrij arrogante vrouw bij, kijkt klant niet aan maar geeft aan dat ze het niet vertrouwd (tegen haar collega) omdat ze terpentine ruikt. Jongen gaat naar zijn baas en wederom krijg ik te horen dat iemand me niet vertrouwd. Nu roken ze amonniak (een product waar ik zelfs zwaar allergisch voor ben). Jammer maar helaas dus. Ik ga toch niet voor een luttel bedrag de boel belazeren? Ik vond het wel zonde van de € 15,95 en van de tijd dat ik weer op en neer kon naar de winkel, kon wachten ipv verven. Ik ben dus vertrokken, OOK zonder trapboordplaten en overige verf ik nodig had en heb mijn klantenpas ingeleverd.Ik was een erg trouwe klant, maar dat is over! Betrof Karwei vestiging Beek op vrijdag 20/7/12

Dat een klant vertrouwd wordt en fatsoenlijk wordt behandeld. Je zegt toch niet dat je iets (mij dus) niet vertrouwd? Ik ga geen spullen mengen en dan terug naar de winkel!!!! Ik heb bij jullie ook wel eens advies gehad welke ik achteraf beter niet had kunnen opvolgen. Heeft me de aanschaf van een schuurmachine en stapels schuurpapier gekost. De medewerker kent de situatie echter niet en moet het doen met mijn woorden.Ik kom dan toch ook niet op hoge poten terug en geef dan toch ook niet aan dat ik jullie niet vertrouw en dat jullie me alleen maar willen verkopen? vriendleijkheid jongen met geholpen heeft is een 9, maar hij heeft niets te zeggen. van die vrouw een 3 en de bedrijfsleider heb ik niet gezien!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door r.vanderveeke