Klacht: Een jupilerdop op de hertog jan flesje

op 21 juli 2017 over Hertog Jan in de categorie Bier

Goedendag ik e van de week bij de jubo in zwolle een paar flesjes hertog jan gekocht endaar zat 1 flesje hertog jan bij met een jupilerdopje erop mijn vraag is hoe kan dit mijn vriend durfdehet flesje niet aan te breken om het noraal lekker op te drinken maar ik vind het wel want de dop zit er echt vast op graag wil ik hier antwoord op ibij voorbaad dank vriendelijke groet mevrouw eh de jong

Ik ben altijd erg tevreden over de hertog jan een zeer lekker biertje

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertog Jan over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertog Jan in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertog Jan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertog Jan

Heeft op 25 april 2018 om 11:52 geantwoord

Beste klacht melder. Wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl, derhalve hebben wij uw klacht niet eerder opgepakt. Omdat de klacht gedateerd is, en waarschijnlijk al via één van onze andere kanalen is afgehandeld, zetten wij deze op 'opgelost'. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik u vragen om de klacht opnieuw te melden via de website van Hertog Jan en door te klikken naar contact, zodat wij deze alsnog inhoudelijk kunnen behandelen. Met vriendelijke groet, de assistent van de brouwers

Alle klachten die gemeld zijn door Liesbeth de jong