Klacht: Een jaar lopende bestelling, geen geld terug gekregen van een geannuleerd boek

op 16 mei 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Op 30-05-2015 heb ik een uitwerkingen boek besteld bij Van Dijk. Het is nu al bijna een jaar verder en heb nog niks ontvangen. Ik loop ook al bijna een jaar te bellen, om de status naar mijn bestelling en of ik het kan annuleren. Elke keer wordt er gezegd dat het boek in het magazijn is en de volgende dag wordt verzonden. Annuleren kon volgens hun niet, omdat het boek verzonden zou worden. Onlangs belde ik Van Dijk weer en kreeg het zelfde antwoord, hierop zei ik dat ik de bestelling wou annuleren. Dit zou nu gebeuren en binnen een week zou ik het geld op me rekening hebben. DIT IS DUS NIET GEBEURD! hoelang moet het nog zo door gaan?

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg met een goed excuus en een vergoeding. Een jaar op een bestelling wachten is wel heel erg lang.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 17 juni 2016 om 07:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Sapna