Klacht: een jaar extra studievertraging door verandering van studiepakket Master

op 18 juli 2017 over Open Universiteit in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Doordat het volgend jaar de master van Business Management geheel verandert, kan ik een aantal punten niet meer meenemen. Dat betekent dat ik alles dus geheel opnieuw moet halen. Ik heb autimse dus dit is voor mij niet zo gemakkelijk. Het betekent ook weer extra geld a 4,500 euro. Veel geld dus dat ik dus kan weggooien. Het is aan het begin van het jaar wel gezegd maar ik dacht dat ik wel tegen de problemen kon opboksen. Ook omdat ik te maken kreeg met de slechte gezondheid van mijn vader wat extra studievertraging opleverde.

Ik vind dat er meer mogelijkheden moeten zijn om de punten mee te nemen naar het volgende jaar. Zodat ik alles niet over hoeft te doen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Open Universiteit

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Open Universiteit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zuylen01