Klacht: Een inschrijving ontvangen op mijn naam( totaal verkeerd) en automatische incasso wat ik als persoin niet kan aanpassen omdat de gegevens niet kloppen

op 12 oktober 2017 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Service—> zeer brutaal en slecht. Ipv helpen met collega fluisteren over mij terwijl ik het kan horen aan de tel. Mij vertellen dat controles belangrijk zijn ivm privacy wet. Echter is er totaal geen controle geweest voor het verifieren van gegevens bij aanmelding. Aldus machtiging automatische incasso is niet geldig want ik heb geen toestemming gegeven of getekend

Als mijn klacht eens serieus genomen wordt door vriendenloterij ipv brutaal ophangen of fluisteren met collega door Carmen (die haar achternaam niet wilde geven ivm haar privacy?!) en ik als betalende klant heb dat niet. Ik vind dat onterecht vooral als me verteld wordt dat niemand me hiermee kan helpen. Ik uit hun systeem gehaald wordt en mijn onterecht verkregen geld terug krijg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D Patty