Klacht: Een foutieve beoordeling wordt Ondanks toestemming van de schrijven niet verwijdert.

op 25 mei 2020 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Begin April verkochtte ik mijn oude brommer op Marktplaats. Binnen 5 min meldden zich meer dan 10 kopers voor de advertentie. Ik was verbaast over het grote interesse en werd om de 30 sec. gebeld. Het was lastig iedereen te woord te staan. Door een misverstand dacht meneer x dat wij een deal hadden gesloten. Echter kreeg de hoogste bieder mijn brommer. Meneer x ontvingen van marktplaats de vraag om mij te beoordelen. Hij gaf mij een ster met de reden dat ik afspraken niet na kwam. Later hebben wij ons missverstand kunnen bespreken en heeft hij toestemming gegeven de beoordeling te verwijderen. Na dat ik alle benodigdheden had doorgegeven werd volgens Marktplaats binnen 2 weken de beoordeling verwijdert. 3 keer aan toe had ik contact met marktplaats met telkens het zelfde onbevredigend antwoord. Ik moest weer 2 weken wachten. Omdat ik wat meer kracht achter mijn verzoek wil zetten vraag ik hulp van klacht.nl. Kun u mij verder helpen?

Graag zie ik dat de foutieve beoordeling verwijdert is van mijn Marktplaats account zo als het is afgesproken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frosenfeld