Klacht: Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Ook een positief bericht mag vermeld worden

op 20 december 2017 over Albers Autos in de categorie Autodealers

Zo’n 8 jaar geleden kocht ik mijn eerste auto bij Albers Auto’s. Helaas moest deze auto na een ongeval naar de sloop. Meteen contact opgenomen met het bedrijf of ze nog een leuke auto voor mij hadden. Dit was het geval en de volgende dag heb ik daar mijn tweede auto opgehaald.

Deze tweede auto heb ik ruim 5 jaar gereden zonder enig mankement. Ja, een keer nieuwe bandjes, nieuwe ruitenwissers en een nieuwe accu. Maar dit valt onder de normale slijtage. Ook dit is allemaal vervangen door Albers Auto’s. De auto kwam ook ieder jaar netjes door de keuring zonder problemen. Bij deze auto zelfs een keer een steekproef gehad. Geen problemen.

Onlangs mijn derde auto gekocht bij hetzelfde bedrijf. Gewoon omdat ze eerlijk en betrouwbaar zijn en een goede service bieden! En als ik weer toe ben aan een andere auto, weet ik waar ik mijn auto weer ga kopen.

Een bedrijf waar eerlijkheid voorop staat.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albers Autos

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albers Autos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zantvoort