Klacht: Een dag verlenging abonnenment bij niet bezorging …

op 16 juli 2012 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Op za 14-07-2012 geen zaterdagkrant bezorgd. Met op de krant geschreven mededeling ‘VK wordt vandaag niet bezorgd’. In plaats daarvan “de Telegraaf’ – hoe verzint de bezorger het! Dus hele weekend zonder fatsoenlijke krant.
Digitale versie en een dag verlenging abonnement bij niet-bezorging zijn geen passende oplossingen voor het gemis.

Indien nabezorging niet mogelijk is/was voor 15.30 uur, dan tegemoetkoming in de kosten van een los nummer (van Volkskrant, Trouw, NRC, 3,50 ?) Kun je tenminste een - andere - krant kopen zonder extra kosten t.o.v. je abonnement.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Volkskrant in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Volkskrant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Volkskrant

Heeft op 20 juli 2012 om 13:49 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Het spijt me te horen van uw klacht. Indien u een klacht met betrekking tot de bezorging wilt indienen, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0561 555, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur, of geef uw bezorgklacht door via www.volkskrant.nl/service.

Webcare VK

Alle klachten die gemeld zijn door Bevo