Klacht: Een dag te laat

op 01 april 2020 over Renault in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een jaar geleden een extra pakket genomen bij de aankoop van de auto zodat we dat een jaar later niet hoefde te betalen. Een jaar later blijken er heel wat haken en ogen aan te zitten. Een dag te laat en je kan fluiten naar de grote beurt voor je auto (waar je al voor hebt betaald). Je moet gewoon opnieuw 300,- betalen, je wordt bot te woord gestaan en het interesseert ze niks dat ze veel geld oplichten. Echt schandalig!!

Gewenste Oplossing:

Een tegemoetkoming! Wij hebben het volledige bedrag al betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renault

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renault nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FB1640