Klacht: een dag korter vakantie

op 25 juni 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

bij het boeken speciaal op de vluchttijden gelet en dus een avondvlucht terug geboekt
nu 3 weken van te voren lees ik zonder een bericht gehad te hebben dat wij smorgens vroeg terug moeten, dus midden in de nacht eruit met 4 kinderen om optijd op het vliegveld te zijn in Turkije
dit is toch belachelijk dat je een vakantie van bijna 4000 euro boekt en dan gewoon een dag mist omdat we om 11 uur al terugvliegen
neckermann gebeld of ze andere vliegtijden kunnen aanbieden of iets, dat kan niet tenzij je meer dan 1000 euro gaat bijbetalen.
te belachelijk gewoon

een oplossing, deel van het geld terug of een andere vluchttijd want deze vlucht is verplaatst van 21.09 naar 11.00 uur smorgens.
dit lijkt mij echt niet kunnen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Neckermann Reizen

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Visser, Bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat deze vluchttijd minder gunstig is. De vluchttijden zijn altijd onder voorbehoud. Omdat wij met chartervluchten vliegen, hebben deze vluchten geen vaste dienstregeling. Het komt soms voor dat 2 vluchten worden samengevoegd om het toestel vol te krijgen i.p.v. 2 half volle toestellen te laten vliegen. Helaas is er geen latere terugvlucht beschikbaar. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht petervisser01

1 jaar geleden - En wat voor oplossing hebben julie dan, dit is echt heel vreemd lijkt mij aangezien ik juist deze vlucht gekozen heb en dus bij het boeken ook meer betaald heb kon toen kiezen uit een aantal vluchten en koos juist te laatste vlucht

Bericht van Neckermann Reizen

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Visser, Hartelijk dank voor het uiten van uw klacht. De definitieve maatschappij en vertrektijden van de vliegreis vindt u in de reisbescheiden. Deze maatschappij en tijden kunnen afwijken van de bij boeking opgegeven informatieve tijden. Te allen tijde kunnen ook op de dag van vertrek of bij terugreis nog wijzigingen worden aangebracht. Ook na uitgifte van het ticket blijft het mogelijk dat de vertrektijd of maatschappij verandert. Het kan gebeuren dat u 's avonds heen vliegt en op de laatste vakantiedag 's ochtends alweer terugreist. Toch zijn dit volledige reisdagen, ook volgens de reisverzekeraar. Terugbetaling van een deel van de reissom is niet mogelijk. Op dit moment hebben wij op 02 augustus terug 2 terugvluchtmogelijkheden met Transavia, 1 vlucht om 11.05 uur en 1 vlucht om 11.15 uur. Er zijn geen andere terugvluchtmogelijkheden beschikbaar. Het spijt ons u niets anders te kunnen mededelen. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht petervisser01

1 jaar geleden - ik kan dit echt niet begrijpen , bij het boeken heb ik betaald voor een vlucht rond 21.09 savonds. deze vlucht was toen duurder dan dat ik koos voor een ochtendvlucht dit is dan toch wel heel assosiaal om het zo af te doen eigen schuld dikke bult bij het boeken konden wij kiezen tussen 3 vluchten en kozen wij de duurste vlucht en krijgen nu een goedkope vlucht

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 01 juli 2016 om 03:13 geantwoord

Geachte mevrouw Visser,

Voor vluchttijden zijn wij afhankelijk van de planning van de luchtvaartmaatschappij. De planning kan nogal eens wijzigen, zo kunnen er toestellen samengevoegd worden om de vliegtuigen zo efficiënt mogelijk in te zetten.

Wij werken met flexibele dagprijzen. Deze Flexprijzen variëren per dag, afhankelijk van de tarieven van de airlines en hotelprijzen. Prijzen die verschillen naar gelang bezetting en tijdstip van boeking. Het kan dan ook voorkomen dat de door u geboekte reis op een later moment goedkoper en/of duurder is, ook d.m.v. vluchttoeslagen. Er is een reisovereenkomst gesloten, u bent met de prijs akkoord gegaan. Deze kan niet meer gewijzigd worden.

Het spijt ons u niets anders te kunnen mededelen.

Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door petervisser01