Klacht: een cadeau voor u als abonnee

op 17 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

heden 17 juni 2016 bij mijn telegraaf abonnement een cadeaubon om via www.telegraaf.nl/zomer inclusief unieke code een gratis prive of vrouw glossy etc te kunnen verkrijgen.Net zoals vorig jaar is het onmogelijk dit cadeau te verkrijgen via de door u aangegeven methode net zoals in 20 15 trouwens,Begin nu toch aan de telegraaf te twijfelen ???Is het een truc of iets anders,want het is nu het tweede jaar op rij dat het ons niet lukt dit kleine presentje te bestellen..Mijn unieke code is 4XP4DD3X44.Misschien mogelijk om mij gratis een exemplaar van prive te doen toekomen?
Met vriendelijke groet,A.Schmetz

Kan ik nu niet want het aangeboden presentje kan ik niet verkrijgen

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 10:59 geantwoord

Beste Heer/ Mevrouw Schmetz,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u niet op de site van Telegraaf Zomer kunt komen. Onze excuses voor dit ongemak. Graag zouden wij van willen weten in welke browser u deze opent. Mocht dit Internet Explorer zijn (blauwe E) dan is dit het probleem. Internet Explorer opent veel pagina's niet en Telegraaf Zomer is daar helaas 1 van. U kunt de link proberen te openen in Google Chrome en gaan er vanuit dat het daar helemaal goed gaat komen. Mocht het toch niet lukken, dan horen wij dat uiteraard graag. Groet, Monique Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 13:28 geantwoord

Ik heb de link geopend via Google chrome,ook dit werkt niet,dus is de zaak NIET OPGELOST.Heb gezien via het internet dat ik bij lange na niet de enige ben die dit probleem heeft.De telegraaf maakt haar abonnees blij met een dode mus!Geen manier van doen!!!!!!

Bericht van Telegraaf

11 maanden geleden - Geachte heer Schmetz, Bedankt voor uw reactie. Wij hebben de vorige week een storing gehad op de desbetreffende website. Deze is inmiddels ook weer verholpen. U kunt uw cadeautje weer bestellen via www.telegraaf.nl/zomer. Met vriendelijke groet, SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door schmetz.vluggen@gmail.com