Klacht: Een afspraak

op 19 mei 2016 over Stichting Dimence in de categorie Zorginstellingen

Op 25 april jl. heeft de huisarts naar Dimence gebeld voor een afspraak voor onze zoon. Binnen 2 weken zouden we bericht krijgen voor een afspraak. Nu zijn we inmiddels al een maand verder en nog steeds geen afspraak omdat degene die screent eerst de huisarts wil spreken nu net in de periode dat zij op vakantie is. Ik heb aangegeven dat ze de jeugdarts of mij kunnen bellen maar nee dat is niet voldoende , dus nu nog een have week wachten .
Mijn zoon heeft ons verteld dat hij zijn leven niet meer zag zitten en niet gelukkig was. Moet hij eerst “actie” ondernemen??

Dat er naar de naast betrokkenen geluisterd word en niet minstens 5 a 6 weken laten wachten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stichting Dimence

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Dimence over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stichting Dimence nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Dimence in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stichting Dimence een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stichting Dimence

Heeft op 01 augustus 2016 om 09:36 geantwoord

Beste Miranda,

Vervelend dat het voor u zo is gelopen. U kunt uw klacht allereerst bespreken met uw behandelaar. Heeft u dit al gedaan of kunt u door omstandigheden de klacht niet bespreken met uw behandelaar dan kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris van de stichting Dimence klachten@dimence.nl, 038 469 2476 of 038 469 2478. U kunt uw klacht ook neerleggen bij onze onafhankelijke klachtencommissie. Op de website van de Dimence vindt u meer informatie over hoe u dit kunt doen: www.dimence.nl/klachtenbehandeling.

We wensen u veel succes en hopen op een goede afhandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Miertje100