Klacht: eeltsokken

acapjj op 08 november 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb op 24 augustus eeltsokken gehaald bij een Kruidvat vestigen in Rotterdam. Ik heb later op nu.nl gelezen dat er iets mis is met die sokken. Ik heb geen last van mijn voeten, maar ze ruiken niet echt fris meer. Ik weet niet wat er mijn voeten is maar mensen in mijn omgeving kunnen het ook ruiken en hoesten als ik in de omgeving ben, door de geur van mijn voeten. Eerder had ik hiervan total geen last van. Ook worden mijn voeten soms heel erg rood. Ik ben naar de pedicure geweest, dit hielp tijdelijk maar daarna kwamen dezelfde problemen terug. Ik heb daarom een klacht ingediend in September bij de Kruidvat gelegen in de Megastores in Den Haag. Ik heb daar een formulier ingediend waarmee Kruidvat mijn zou contacteren. Dit is echter niet gebeurd. Wel was de manager zo vriendelijk geweest om mij geld terug te geven.

Ik wil weten wat er mis met dat product en hoe ernstig het voor mijn voeten is en daarnaast wil ik weten hoe ik dit kan oplossen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door