Klacht: niet bewust abonnement afgesloten

op 16 juni 2020 over Eduspel in de categorie Internet Games

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb zonder te luisteren naar de vriendelijke medewerker een abonnement afgesloten. ik had natuurlijk moeten luisteren en zo akkoord moeten gaan met de abonnement op de educatieve spelletjes.

Gewenste Oplossing:

ik hoop dat jullie wat voor me kunnen betekenen met de abonnement. begrijp dat er kosten van jullie kant zijn gemaakt hoop toch op een kleine kwijtschelding indien mogelijkt zodat we van beide kanten tevreden zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eduspel in behandeling genomen

Bericht van Eduspel

3 maanden geleden - Beste Kloppenburg,Bedankt voor uw bericht.We nemen telefonisch contact met u op.Met vriendelijk groet,Team Eduspel

Alle klachten die gemeld zijn door J.Kloppenburg89