Klacht: Wel betaald maar geen tickets

op 18 mei 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

4 maanden geleden - Beste ElifErdem, namens Groeten van MAX neem ik graag eens contact met u op. Wellicht kunnen we u helpen met het oplossen van deze klacht. Zou u mij uw klacht en contactgegevens kunnen mailen als u dit leest? Ik hoor heel graag het hele verhaal. Hartelijke groet, Myrthe (redactie Groeten van MAX), groetenvanmax@tuvalu.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 04 juni 2018 om 15:05 geantwoord

Beste Eliferdem53,

Onze excuses voor het ongemak dat u mogelijk ervaren heeft door het niet bevestigd worden van uw vlucht. Helaas is er tijdens het betalingsproces een fout opgetreden waardoor uw vlucht niet bevestigd kon worden. Mogelijk is er een autorisatie voor het bedrag doorheen gekomen en dit zult u als een afschrijving gezien hebben. Het geld zal binnen enkele dagen weer op uw rekening hebben gestaan.

Wouter - Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door eliferdem53