Klacht: Tickets betaald, geen bevestiging ontvangen

Wouter Roelofs op 16 januari 2022 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via Skyscanner en eDreams twee tickets geboekt en betaald, echter heb ik geen bevestiging op de e-mail ontvangen. Tevens vind ik ook nergens een fatsoenlijk telefoonnummer van de klantenservice, is er iemand die mij hier mee kan helpen?

Bij voorbaat dank,

Wouter

Gewenste Oplossing:

Bevestiging vanuit eDreams en/of een terugbetaling van mijn boeking.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wouter Roelofs