Klacht: SLECHTSTE bedrijf dat ik heb meegemaakt

Jeremy Hen op 17 januari 2022 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LET OP GEBRUIK GEEN eDreams!!!! Door dit bedrijf gestrand op Malaga omdat ze geen annulering aan mij vermeld hebben en daardoor genoodzaakt een ander ticket te kopen waardoor ik €600 meer kwijt ben en enorm veel stress! Je kunt veel beter een ander bedrijf gebruiken, eDreams is niet te vertrouwen!

Gewenste Oplossing:

Een compromis in geld verschil wat ik uiteindelijk kwijt was

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeremy Hen