Klacht: ref. 21228208298

Ingrid Bogaert op 16 april 2025 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben via eDreams van 2 tot 9 april 2025 een reis geboekt naar Funchal, Madeira. ‘Boeking geslaagd’ via email op 10 februari. Verder geen bijkomende info gekregen omtrent o.a. online inchecken. Luchtvaartmaatschappij Ryanair…
We moesten bijkomend 55 x2 110 euro ophoesten. Van Funchal naar Charleroi opnieuw 110 euro betaald: geen info, geen bevestiging, geen rappel. Bij de terugreis waren we 3 uur te vroeg op de luchthaven aangezien we deze keer geen risico’s wilden nemen, maar geen onlineloket dat open ging. Het vliegticket heeft ons niet 479,27 gekost, maar uiteindelijk 699,27 euro!
Wij eisen een compensatie van de bijkomende kosten aangezien het mailverkeer vanuit eDreams in gebreke is gebleven.
Deze klacht werd eveneens overgemaakt aan de juridische dienst van TestAankoop.

Gewenste Oplossing:

Een compensatie van 220 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Bogaert