Mijn Klacht:
21 januari boek ik een vliegticket bij Edreams voor de prijs zoals staat weergegeven op de website. Nergens staat vermeld dat aan het boeken een abonnement is gekoppeld. Na het boeken komt de bevestiging binnen. Nergens in deze mail staat dat ik abonnement heb afgesloten, het enige wat wordt vermeld in het overzicht dat ik ontvang (zie kopie daarvan in extra informatie) is dat ik ‘basisservice’ heb en de kosten van een Prime-lidmaatschap (dat ik niet heb afgesloten!) 0 euro is .
Edreams stelt tegelijkertijd met de bevestigingsmail een mail te hebben gestuurd waarin staat dat ik twee weken de tijd heb een Eprime abonnement te beëindigen van 89,99 per jaar. Ik heb dat abonnement nooit afgesloten en evenmin een mail daarover ontvangen. Op het afschrift van mijn creditkaart zie ik de afschrijving van het abonnement. Ik ga daar niet mee akkoord, Edreams weigert het onrechtmatig afgeschreven geld terug te storten en kan mij niet de mail overleggen waarin mijn abonnement zou zijn aangekondigd. Ze blijven erbij dat ik binnen twee weken moest opzeggen om aan de abonnementskosten te ontkomen. Kortom, ze sluiten ongevraagd een abonnement af, verzuimen daarover te berichten en schrijven geld af.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn geld terug
