Klacht: Nieuwe ticket moeten kopen

op 14 juni 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Vanochtend een ticket geboekt via e-dreams,, netjes betaald.. mail ontvangen met vluchtijden betaling etc. En toch helaas niks bekend bij transavia… uren gebeld, helemaal niks… ivm het morgen moeten werken en dus in Nederland moet zijn heb ik een hele dure ticket moeten kopen! ! (vlucht van Transavia zat inmiddels vol) Dat dit soort bedrijven nog bestaan,, Ik eis met spoed mijn geld terug 20,- telefoonvergoeding 245,- voor de extra kosten van het duurdere ticket.., (referentie: 3630891505) mvg jelle

Ik eis met spoed mijn geld terug 20,- telefoonvergoeding 245,- voor de extra kosten van het duurdere ticket.., en een bos bloemen voor alle gedupeerde die hier bij klacht.nl zijn of haar verhaal doet..,

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Groeten van Max

5 maanden geleden - Beste Jelle, dat klinkt erg vervelend, zeker nu je zoveel kosten hebt gemaakt. Is de klacht inmiddels al opgelost met eDreams? Anders kunnen wij van Groeten van MAX u wellicht helpen. Zou u een mail kunnen sturen met uw naam en 06 naar groetenvanmax@tuvalu.nl? Vriendelijke groet, Myrthe (redactie)

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jelledelight