Klacht: Niet voltooide reservering, wel gelijk geld aftrekken

op 14 juli 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee binnenlandse vluchten via Edreams geboekt, waarvan de betaing via Ideal is voltooid.
Het bedrag is gelijk afgetrokken, maar helaas geen bevestiging ontvangen. Ik heb de vliegtuigmaatschappij gebeld, en die heeft mij duidelijk gemaakt dat wij helemaal niet in het systeem staan. Nu mis ik mijn vlucht en nu kan ik mijn zaken niet regelen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Groeten van Max

4 maanden geleden - Hallo, Ik hoor graag meer over uw klacht. Zou u mij kunnen mailen op groetenvanmax@tuvalu.nl? Groet, Luiza Redactie Groeten van MAX

Alle klachten die gemeld zijn door Faruk_cv@hotmail.com