Mijn Klacht:
Hallo. In juli probeerde ik vliegtickets te kopen via touroperator E-dreams. op 9 juli werd voor het eerst het bedrag van 495,03 euro van mijn rekening afgeschreven via mijn bank (ING, ). maar op 10 juli werd het bedrag teruggegeven door de E-dreams-operator. Op 11 juli probeerde ik opnieuw kaartjes te kopen. Ik moest 529, 59 en 537,59 betalen. Ik heb echter geen bevestiging ontvangen van de aankoop van tickets. Op 12 juli werd het bedrag van 537,59 terugbetaald. En 529, 59 zijn niet aan mij teruggegeven. Sindsdien ben ik bezig geweest met het terugstorten van het geld. Na talloze telefoontjes beloofde E-dreams eerst terug te komen, maar toen zeiden ze dat ze het geld niet hadden ontvangen en dat ik mijn bank moest bellen. De bank zei dat het geld van mijn rekening via de Odigeo bank (dit is de E-dreams bank) naar de E-dreams rekening is afgeschreven. En sindsdien kan ik van niemand meer informatie krijgen over de locatie van mijn geld (529,59 euro). E-dreams zegt dat mijn bank (ING -) het geld heeft ingehouden. De situatie is hopeloos.
Gewenste Oplossing:
Mijn geld terugstorten
