Klacht: Lidmaatschap Prima E-dreams

JOEY-PHOEBE1971 op 06 juni 2024 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Geachte heer/mevrouw,

Op 4 mei 2024 heb ik een vlucht geboekt bij E-dreams naar Italie. Zonder mijn toestemming kreeg ik nadien een lidmaatschap ” Prime ”, waarvoor er 64,99 euro (eenmalig per jaar) van mijn rekening afgeschreven zou worden. Op het moment dat ik zag staan, heb ik vanaf dat moment meerdere malen direct telefonisch contact opgenomen met E-dreams met als doel aan te geven dat ik geen belang heb bij het lidmaatschap, maar kreeg ik geen contact en geen gehoor. Daarnaast probeerde ik via de e-mail contact op te nemen met E-dreams, maar op alle mailcontact van E-dreams kon geen antwoord verzonden worden. Op 4 juni kreeg ik eindelijk een medewerker aan de telefoon, maar in plaats van dat ik vriendelijk te woord ben gestaan en de juiste uitleg heb gekregen, kreeg ik een (slecht) Nederlands sprekende medewerker aan de telefoon die mij alleen maar het lidmaatschap wilde verkopen in plaats van uitleg gaf over waarom er zomaar geld van mijn rekening gehaald zou worden, laat staan er überhaupt informatie over opzeggen werd medegedeeld. Ze hing vervolgens ook zomaar de telefoon op.

Ik ben nu ten einde raad en heb in ieder geval de betaling geblokkeerd, maar ik wil nu gewoon van het lidmaatschap af die zonder mijn toestemming is afgesloten. Mijn vraag is of ik hier zo snel mogelijk bij geholpen kan worden?

Rita Carmen Farci

Dat mijn lidmaatschap '' Prime '' wordt opgezegd, zoals ik hierboven heb vermeld.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Reactie van de melder van de klacht JOEY-PHOEBE1971

1 week geleden - slecht

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JOEY-PHOEBE1971