Klacht: ik ben er boos. ik heb jullie gebeld ik onga 1 uur bij de telefone dan ophangik heb ticket bi

37-cvw6a-59 -ram op 19 oktober 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

aub ik heb paakeren gebeld 1 uur bij telef datis echt niet goed.
wat ik wil zeggeik heb ticket bij jullie gekoocht on vliege 13 /10/1017.ik heb betaald via jullie bank royal air maroc r. nl.41rabo 0125162103 .ik heb geen ticket ontvang. en ik moet ander ticket koop van 14/10/2017.dus ik wil snel snel mijn geld terug kreege in mijn rekening nl ingb 0749014946,.DINISIA VIEIRA GONCALVES. AUNIK MOET MIJN GELD TERUG NELIK HEB JULIEE GEL OVERMAAK NAAR JULLIE REKENINGEN NUMMER 9/10 2017…NAAR BOVEN REKENING NUMEER .NL 41 RABO 0125162103

Gewenste Oplossing:

IK BEN NIET TEVREEDEN OMDAT IK KOOP MIJN TICKET ON TE VLIEGEN 13/10 /2017 PRAIA NAAR AMSTERDAM ROIAL AIR MAROC IK BETALD WAS IK NIET IN DE SISTEMA IK MOET ANDER TICKET KOOP ZONDER MIJN GELD TERUG.OM 14/10/2017

PRAIA .AMSTERDAM

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

6 jaren geleden - Hallo, Ik las jouw klacht over Edreams op Klacht.nl Wij maken een item over de klantenservice van bedrijven en zijn in dat kader opzoek naar ervaringen. Zou ik je even mogen bellen? Groet, Luiza - redactie Groeten van MAX

Alle klachten die gemeld zijn door