Klacht: Geld afgeschreven terwijl boeking daarna mis ging

goldbach op 17 januari 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geld afgeschreven en boeking ging daarna mis. Heb gebeld naar edreams.com; tien minuten in de wacht met USA; Hun verhaal was dat de vliegtuigmij de betaling (iDeal met bankpas) weigerde en dat het geld refund wordt; Volgens een vriendin kan dat 2 weken duren….
Dit proces geeft mij de nodige stress, onzekerheid en machteloosheid; is behoorlijk klantonvriendelijk en zelfs crimineel te noemen om geld in te houden voor een niet geleverde dienst.

Gewenste Oplossing:

Ik hoor het geld meteen dezelfde dag terug te krijgen.
eDreams dient zijn proces aan te passen; Als zij een betaling accepteert, dan moet de boeking goedgekeurd worden. Als een vliegtuigmij een ander betalingsregiem hanteert dan moet eDreams alleen die mogelijkheden aanbieden en niet later afkeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door