Klacht: Geen bevestigingmail van vlucht, geen bevestigingsnummer, niks!

Anne Tjeppinga op 07 mei 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist 4 tickets geboekt naar Napels bij Edreams. Hoe dom kan ik zijn?
Het geld ik afgeschreven van mijn rekening, maar ik heb geen bevestigingsmail, geen reserveringsnummer of iets dergelijks ontvangen. Het scherm werd gewoon wit. Het lijkt onmogelijk contact met ze te krijgen.
Help!

Gewenste Oplossing:

Zodra het geld terug wordt gestort op mijn rekening of ik binnen 8 uur een bevestig email en mijn e- tickets heb ontvangen.
Ik ben geschrokken van alle slechte ervaringen die ik op internet lees.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 08 mei 2018 om 09:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anouk Jongsma,

Allereerst onze excuses voor het ervaren ongemak.
Zoals een van onze collega´s u reeds per email heeft geinformeerd, kon uw boeking niet bevestigd worden. Helaas is er een fout opgetreden tijdens het betalingsproces van de boeking. Zo´n fout heeft vaak te maken door een communicatiefout van het gebruikte apparaat. Indien u de boeking opnieuw wenst te maken, raden wij u aan dit op een ander apparaat te maken of een andere betalingsmethode te gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Wouter - Customer Care

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste klacht.nl, Hoe kunenn jullie deze sluiten? De klacht is niet opgelost! Er is 900 euro afgeschreven van mijn rekening en ik heb niks! Geen reserveringsnummer, geen ticket. Vreemd dat niet aan mij gevraagd wordt of de klacht is opgelost?

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Wouter, al mijn gegevens zijn bij jullie bekend. Stort het geld vanmorgen nog terug. Er is niks misgegaan met de boeking.

Anne Tjeppinga

Heeft op 08 mei 2018 om 10:21 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het is niet opgelost! Ik ben 900 euro armer en heb niks!

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Het is niet opgelost! Ze hebben 900 euro afgeschreven van mijn rekening. Ze zeggen nu dat ze het teruggeboekt hebben, maar nadat ik contact heb opgenomen met de bank blijkt dat de terugstorting van edreams ook gelogen is!

Bericht van

6 jaren geleden - Beste Anouk Jongsma, Uw betaling is binnengekomen als een INIT (initialization) interaction, en is daarin blijven steken totdat deze automatisch geannuleerd wordt omdat de betaling niet bevestigd kan worden. De terugbetaling verloopt al automatisch en is een uur geleden ook door het systeem bevestigd. Zodra uw rekening wordt ´ververst´ zult u het bedrag ook weer op uw rekening zien. Een van onze medewerkers heeft u hier ook reeds over ingelicht tijdens het telefonisch contact. Met vriendelijke groet, Wouter - Customer Care

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste Wouter, zojuist weer mijn rekening gecontroleerd (en ververst!). Er is niks teruggestort! Ik hoor graag wanneer het vandaag op mijn rekening staat.

Bericht van Groeten van Max

6 jaren geleden - Dag, Ik kom graag met je in contact over deze klacht. Kun je mij mailen op [email protected]? Bedankt alvast. Groet, Luiza - redactie Groeten van MAX

Alle klachten die gemeld zijn door