Mijn Klacht:
Betaling onmiddelijk afgeschreven maar geen bevestiging ontvangen.
Gewenste Oplossing:
wanneer ik GELD TERUGGESTORT krijg

Betaling onmiddelijk afgeschreven maar geen bevestiging ontvangen.
wanneer ik GELD TERUGGESTORT krijg
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams
Bericht van Groeten van Max
6 jaren geleden - Hoi, Ik hoor graag meer over jouw ervaringen met Edreams. Kun je mij mailen op [email protected]? Groet, Luiza Redactie Groeten van MAX
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 18 juli 2018 om 14:40 geantwoord
Beste Halim11,
Helaas is er tijdens uw boeking een fout opgetreden tijdens het betalingsproces. Vanwege deze fout is uw boeking niet bevestigd kunnen worden. Indien er toch een autorisatie is uitgevoerd voor het boekingsbedrag, zal het hele bedrag inmiddels weer als beschikbaar op uw rekening staan.
Onze excuses voor het ervaren ongemak.
Met vriendelijke groet,
Wouter - Customer Care