Klacht: geen bevestiging

Halim11 op 16 juli 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betaling onmiddelijk afgeschreven maar geen bevestiging ontvangen.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik GELD TERUGGESTORT krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Groeten van Max

6 jaren geleden - Hoi, Ik hoor graag meer over jouw ervaringen met Edreams. Kun je mij mailen op [email protected]? Groet, Luiza Redactie Groeten van MAX

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 18 juli 2018 om 14:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Halim11,

Helaas is er tijdens uw boeking een fout opgetreden tijdens het betalingsproces. Vanwege deze fout is uw boeking niet bevestigd kunnen worden. Indien er toch een autorisatie is uitgevoerd voor het boekingsbedrag, zal het hele bedrag inmiddels weer als beschikbaar op uw rekening staan.

Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wouter - Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door