Klacht: Gecanceld vlucht

Cees 22 op 25 juni 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb rond 17Juli een retour vlucht van Manilla naar Davao geboekt. Hij bleef maar verwerking staan. En afgelopen zaterdag is hij zonder opgaaf van rede gecanceld. Maar mijn geld nog niet terug. Ivm tijdnood heb ik gisteren telefonisch dezelfde vlucht weer geboekt. Met als resultaat dat nog steeds de betaling niet os geregeld. Ik heb in dezelfde tijd nog een vlucht geboekt. Die overigens ook gecanceld was. Wel met succes verwerkt en geaccepteerd. Beide vluchten zijn in hetzelfde telefoon gesprek geregeld. Dus il ben bang dat het weer fout gaat. Het is nu al een hogere prijs dan mijn eerst geboekte vluchten.

Gewenste Oplossing:

Ontevreden en teleurgesteld.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Groeten van Max

6 jaren geleden - Hoi, Ik las jouw klacht over Edreams op Klacht.nl Wij maken een item over de klantenservice van bedrijven en zijn in dat kader opzoek naar ervaringen. Zou ik je even mogen bellen? Groet, Luiza - redactie Groeten van MAX

Alle klachten die gemeld zijn door