Klacht: eDreams klantenservice / Prime abbonnement

Rob7777 op 31 mei 2024 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2022 heb ik een ticket geboekt via eDreams. Ik wilde de ticket aanpassen. Omdat ik geen contact met het bedrijf kon krijgen heb ik (schijnbaar) een prime abbonnement genomen. Ook hiermee geen succes gehad. Uiteindelijk een nieuwe ticket moeten kopen, niet via eDreams uiteraard. Maar ik kom er nu pas achter dat ik een prime abbonnement heb. En hiervoor dus al twee jaar betaal (56 euro)
Het is onmogelijk om contact met ze te krijgen. Hierover lees je vel klachten op het internet.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat eDreams word aangepakt of als criminele organisatie word gezien.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over eDreams
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Reactie van de melder van de klacht Rob7777

2 weken geleden - Heel erg bedroevend!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob7777