Klacht: Dubbele kosten moeten maken met inchecken

Maurina30 op 09 juni 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij e dreams 2 tickets naar changmai geboekt en direct afgeschreven. Extra bijbetaald voor check in bagage (2). Nu moesten wij weer bij check in op de luchthaven nogmaals betalen voor onze bagage omdat de airline deze info niet had. Ik wil mijn geld terug voor de kosten die wij gemaakt hebben voor de bagage. 2x eur15.75

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de kosten terugkrijg. 2x 15.75

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Groeten van Max

6 jaren geleden - Hallo, Ik las jouw klacht over Edreams op Klacht.nl Wij maken een item over de klantenservice van bedrijven en zijn in dat kader opzoek naar ervaringen. Zou ik je even mogen bellen? Groet, Luiza - redactie Groeten van MAX

Reactie van de melder van de klacht Maurina30

6 jaren geleden - Dat is prima hoor en zou dat morgen kunnen rond de klok van 12uur.

Alle klachten die gemeld zijn door Maurina30