Mijn Klacht:
Ik heb via eDreams van 13 tot 16 april een citytrip geboekt naar Barcelona reus samen met mijn metekindje. ‘Boeking geslaagd’ via email op 3 maart, totaal 335 euro.
Vervolgens kreeg ik een mail om me online in te checken, echter dit kon niet gezien men een nieuwe mail had aangemaakt waar ik geen gegevens van had.
Bij de incheckbalie in Eindhoven gevraagd wat ik kon doen, men heeft mij onjuist behandeld en gaf aan dat ik het met E-dreams moest oplossen en dan had ik via hun(Ryan air)moeten boeken, men draaide zich om en gaven aan dat ik pech had en als ik geen 110 euro betaalde moest ik maar naar huis gaan.
Ik heb voor mijn metekindje 110 euro betaald.
Achteraf heeft men van creditcard nog eens 89 euro afgehouden voor?
bij terugkomst kreeg ik dag van te voren wel mijn boardingpas??
Ik eis een compensatie van de bijkomende kosten aangezien het mailverkeer vanuit eDreams in gebreke is gebleven.
E dreams heb ik geprobeerd te bellen en e-mailen maar geen respons!
Totaal bijbetaald 199 euro!
Gewenste Oplossing:
Ik eis mijn geld terug!
