Klacht: Bereikbaarheid om iemand telefonisch te spreken

Ton van Doremalen op 14 maart 2025 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is onmogelijk om iemand aan de telefoon te krijgen om een klacht aan te horen. Het gaat allemaal via chat. Je moet dat eerst betalen en je creditkaart gegevens opgeven. Dat wil ik niet. Je wordt automatisch lid. Daar heb ik niet om gevraagd. Opzeggen is op de site onmogelijk. Wacht maar af wanneer bedrag van bijna 70 euro wordt afgeschreven. Zal het gelijk terugvorderen en blokkeren. Het is ongepast hoe ze clienten behandelen. Nooit gebruik van maken.

Ik had stoelen met meer beenruimte gereserveerd. Bij Turkish Airlines wisten ze van niks. Kregen normale stoelen achterin het vliegtuig. Terugreis moesten wij zelf regelen. Dit deed edreams niet. Hie bedenk je het. Nogmaals betaald. Terugvorderen is onmogelijk. Wat een slecht bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg van de betaalde stoelen met meer beenruimte.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over eDreams
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Reactie van de melder van de klacht Ton van Doremalen

2 maanden geleden - Zijn telefonisch amper te bereiken. Kan alleen maar chatten en voor je verder geholpen wordt moet je eerst een klein bedrag overmaken. Nog nooit meegemaakt. Ik geef niet graag mijn creditkaart gegevens.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ton van Doremalen