Klacht: eci houdt zich niet aan de afspraak

op 04 juli 2012 over ECI in de categorie Boekhandel

enige tijd geleden heb ik nog een bestelling geplaatst bij eci. De betaling hiervan is mij kennelijk ontschoten aangezien ik vorige week gebeld ben dat er nog een openstaand bedrag was en of ik dat direct wilde overmaken. Dat heb ik ook direct gedaan. Vreemd genoeg kwam er de volgende dag een brief van een incassoburo over de openstaande vordering. en de medewerkster van de ECI had mij toegezegd als de betaling direct werd overgemaakt er geen extra kosten in rekening gebracht zouden worden! Dus wel. Ik heb contact gezocht met eci, maar zij geven aan dat ik alles via het incassoburo moet regelen, zij wensen geen contact meer met mij. Maar ik heb de betaling aan de ECI overgemaakt volgens afspraak en nu mag ik nog een keer alles (inclusief de hoofdsom die ik al betaald heb!)nog een keer aan het incassoburo betalen. Dat weiger ik dus, en ik vind het niet echt klantvriendelijk van eci om (ex) klanten zo te behandelen. Volgens mij komt het omdat ik mijn lidmaatschap heb opgezegd, aangezien de medewerkster die mij belde, mij ook nog probeerde over te halen om lid te blijven! Het lijkt erop dat de ECI denkt: “U wilt geen lid blijven, dan gaan wij u toch aanmelden bij het incassoburo, ondanks dat wij toegezegd hebben dat u geen extra kosten berekend wordt”

ECI moet zich aan de afspraak houden, dus de vordering terugtrekken bij het incassoburo en mij niet meer lastig vallen, ook niet om mij weer proberen over te halen om lid te blijven of opnieuw te worden. Ik wil helemaal nooit meer wat met de ECI te maken hebben!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 05 juli 2012 om 17:01 geantwoord

Per e-mail contact opgenomen met klant en een passende oplossing gevonden.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ECI beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht mastie

5 jaren geleden - Is niet opgelost!!!

Alle klachten die gemeld zijn door mastie