Klacht: Echtscheiding vs. oplossing

op 09 juli 2012 over Aegon in de categorie Verzekering

Sinds 2006 ben ik verstrikt geraakt in een zeer zware echtscheiding. Helaas ben ik woonachtig in het buitenland en wordt de boedelscheiding afgehandeld naar Nederlands recht door een notaris in het land waar ik woon.
Dit geeft nogal wat interpretatie problemen. Zo ook omtrent mijn pensioen.
De notaris en mijn ex-partner begrijpen de vereveningsstaat niet met als gevolg een impasse rond een duidelijke brief van Aegon. De notaris heeft al meerdere brieven naar Aegon gestuurd waarop niet wordt gereageerd door Aegon. Hierdoor wordt er geen convenant gemaakt en zal het zo blijven als Aegon geen antwoord geeft op de vragen van de notaris.

Uitleg over de volgende termen die terug te vinden zijn in de verevenings brief :

- Levenslang ouderdomspensioen
- Tijdelijk ouderdomspensioen
- Kapitaal
- Bijzonder nabestaanden pensioen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 11 juli 2012 om 12:08 geantwoord

Beste tri-jet,

Er is inmiddels door ons contact via de email met u opgenomen om de vragen met betrekking tot uw echtscheiding te beantwoorden.

U kunt ons bellen of e-mailen als u vragen heeft
Kunnen we nog iets voor u doen? U kunt mij of mijn collega’s op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur bereiken via het nummer (088) 3441234. Ook kunt u mailen naar klantenservice@aegon.nl.
Michiel
AEGON Webcare

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Aegon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door tri-jet