Klacht: Echt alles gaat mis!

op 19 april 2017 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bestelling gedaan van +/- € 2000 en écht alles gaat mis!

De kinderkamer zou 4 April geleverd worden. Mijn vrouw en ik hadden beiden de dag vrij genomen om vervolgens de kamer in te richtten. Uiteindelijk kwamen de bezorgers niet eens opdagen. Een foutje van het bedrijf zij hadden 4 Mei in het systeem staan. Door het bedrijf geen excuses gemaakt of een regeling dat wij het de volgende dag zouden krijgen. Het was pas een week later (10 dagen) dat wij dan “gematst” zouden worden met deze snelle levering.

Aangezien wij een zeer onprettig gevoel hebben overgehouden na de aankoop van onze spullen zullen wij in de toekomst geen aankopen meer doen bij deze winkel. Tevens hanteren zij hetzelfde principe als de Mandemakers groep waar zij voor het annuleren 15% vragen. Ook als je dus een uur later wil annuleren.

Vandaag belden wij voor de status van de kinderwagen. Deze zou aan het eind van Mei geleverd worden! Wij hebben nadrukkelijk bij de verkoper aangegeven dat wij de kinderwagen echt uiterlijk in de eerste week van Mei wilden hebben. Aangezien dat de uitgerekende week is. Wij zouden de kinderwagen volgens de verkoper eind April kunnen verwachten.

Aangezien onze eerste ervaring met de kamer negatief was. Hebben wij dit dus zojuist telefonisch gecontroleerd met Baby Park. Na wat zeuren en klagen kan het dus toch nog deze maand.

Gewenste Oplossing:

Om te beginnen is een excuus wel op z'n plaats. Maar het zou het bedrijf sieren om toch met een tegemoetkoming te komen. Wellicht dat dit ons doet heroverwegen om in de toekomst nogmaals binnen te stappen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babypark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Babypark

Heeft op 01 mei 2017 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant hebben wij na aanleiding van deze ontvangen klacht telefonisch benadert. Aan de hand hiervan hebben we de klacht telefonisch volledig afgehandeld met de klant. De klant heeft aan de hand hiervan zelf nu aangegeven dat hij de klacht gaat verwijderen en afwerken aangezien het geheel naar tevredenheid opgelost is.

Alle klachten die gemeld zijn door Hatseflatsh90