Klacht: Easy jet

op 03 augustus 2016 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Beste

Wij hebben een rondreis geboekt naar de Amalfi kust bij jullie. Deze was van 26 juli tem 2 augustus. Alles is goed verlopen maar gisteren had onze vlucht 6u vertraging. Hierdoor waren wij te laat voor onze treinverbinding en waren wij genoodzaakt een andere oplossing te zoeken.

Ons vluchtnummer was: EZY4811
Er werd ons tijdens het wachten geen compensatie aangeboden voor drank of eten enkel op de vlucht die dan pas om 19u20 vertrokken is.

De organisatie van easyjet bezorgde ons geen informatie en waren onvriendelijk.

Doordat wij 6u vertraging hebben gehad en genoodzaakt waren om andere oplossingen te zoeken en activiteiten hebben moeten annuleren verwachten wij een compensatie in terugbetaling.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 18 april 2017 om 17:43 geantwoord

Heeft op 18 april 2017 om 18:17 geantwoord

Beste

De claim is alles behalve naar tevreden opgelost. Ik hem meermaals contact proberen opnemen met easyJet maar krijg geen antwoord.

Daarnaast vind ik het zeer onprofessioneel dat jullie (Travelbird) hier niks aan kunnen doen daar ik mijn reis via jullie geboekt heb.

Alle klachten die gemeld zijn door Eline Bogaert