Klacht: Easy jet

op 03 augustus 2016 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste

Wij hebben een rondreis geboekt naar de Amalfi kust bij jullie. Deze was van 26 juli tem 2 augustus. Alles is goed verlopen maar gisteren had onze vlucht 6u vertraging. Hierdoor waren wij te laat voor onze treinverbinding en waren wij genoodzaakt een andere oplossing te zoeken.

Ons vluchtnummer was: EZY4811
Er werd ons tijdens het wachten geen compensatie aangeboden voor drank of eten enkel op de vlucht die dan pas om 19u20 vertrokken is.

De organisatie van easyjet bezorgde ons geen informatie en waren onvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Doordat wij 6u vertraging hebben gehad en genoodzaakt waren om andere oplossingen te zoeken en activiteiten hebben moeten annuleren verwachten wij een compensatie in terugbetaling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 18 april 2017 om 17:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 18 april 2017 om 18:17 geantwoord

Beste

De claim is alles behalve naar tevreden opgelost. Ik hem meermaals contact proberen opnemen met easyJet maar krijg geen antwoord.

Daarnaast vind ik het zeer onprofessioneel dat jullie (Travelbird) hier niks aan kunnen doen daar ik mijn reis via jullie geboekt heb.

Alle klachten die gemeld zijn door Eline Bogaert