Klacht: €60

NAH patient Deventer op 23 september 2021 over 1803 Infonummer in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er was fraude gepleegd met mijn ing bank rekening. In mijn paniek wilde ik contact opnemen met de ING bank klantenservice, en de ING bank fraude helpdesk. Beide gesprekken waren ongeveer 30 minuten per stuk. Omdat ik een beperking heb, heb ik dus geklikt op de link van 1803, waardoor mijn rekening uiteindelijk €60 hoger uitviel. Dubbel genaaid dus…

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat geld terug. Op deze manier is er misbruik gemaakt van mijn paniek en verwarring door als ik zoek via Google naar het nummer van mijn bank, als eerste de link van 1803 te tonen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 1803 Infonummer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 1803 Infonummer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NAH patient Deventer