Klacht: €120 betaald na verkeerd pas gebruik

op 16 september 2018 over Esso in de categorie Tankstations

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de terugweg 13-9-2018 van Parijs moet ik tanken, ik kwam toen aan bij een pomp waar gelijk kan tanken na eerst je pas te hebben aangeboden, dit deed ik toen met mijn privepas, nog voor ik ging tanken bedacht ik me dat ik ook voor dit tankstation een benzinepas had van de zaak en bood deze aan, vanaf deze kaart is ook het bedrag af gehaald. Er kan zelfs in mijn Scoda Octavia geen benzine getankt worden voor €120!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer ik de €120 terrug gestort zie op mijn rekening! Zakelijk moet ik onder andere ook Esso tanken en zal dit tot die tijd gaan meiden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esso

Alle klachten die gemeld zijn door MBA1