Klacht: e-ticket

op 02 juli 2012 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

Bericht van HEMA Lekker Weg

5 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht, welke wij via het forum van 'Klacht.nl' in goede orde hebben ontvangen. Gezien de aard van uw verzoek, een opmerking omtrent e-tickets, raden wij u aan om hiervoor contact op te nemen met HEMA ConsumentenService. Deze afdeling kan u verder helpen met andere diensten. Wij behandelen vragen die specifiek betrekking hebben op de HEMA lekker weg tegoedpassen. HEMA Consumentenservice is bereikbaar op het telefoonnummer: 020-3114800. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, ServiceDesk HEMA B.V. I: www.hema.nl Postbus 480, 2000 AL Haarlem Stationsplein 86a, 2011 LM Haarlem T: + 31(0)23 5175737 F: + 31(0)23 5346806 E: info@hemalekkerweg.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HEMA Lekker Weg in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HEMA Lekker Weg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HEMA Lekker Weg

Heeft op 05 juli 2012 om 13:33 geantwoord

Klant doorverwezen naar HEMA ConsumentenService daar de klacht geen betrekking had op HEMA Lekker Weg. Klant contactgegevens van HEMA ConsumentenService gegeven.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van HEMA Lekker Weg beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door martin mols