Klacht: E ticket

op 01 december 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goeden dag,

Gisteren 30-11 een E -ticket gekocht en betaald maar niet ontvangen!
Van daag dus een een kaartje op het station gekocht.
Het gaat om een retour van Nijkerk naar Zwolle € 20,40 plus 1 ,00 € extra van het gekochte kaartje op het station.
Zou graag het bedrag retour gestort zien op mijn rekening nr NL96RABO0347802788 t.nv.. J van der Waaij e.o
Bij voorbaat Hartelijk dank
J van der Waaij

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het bedrag terug gestort krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 16 januari 2017 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Waaij,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 1 december 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

Het spijt mij te vernemen dat u uw e-ticket met reisdatum 1 december 2016 niet heeft ontvangen en dat u nu extra kosten heeft moeten maken. In ons systeem staan al verschillende reacties op uw verzoek om terugbetaling van het extra gekochte vervoerbewijs.

Graag voldoe ik aan uw verzoek om terugbetaling. Binnen drie weken zullen wij een bedrag van €20,40 overmaken naar het door u opgegeven IBAN rekeningnummer.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door spoorsrevice