Klacht: E ticket

op 01 december 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goeden dag,

Gisteren 30-11 een E -ticket gekocht en betaald maar niet ontvangen!
Van daag dus een een kaartje op het station gekocht.
Het gaat om een retour van Nijkerk naar Zwolle € 20,40 plus 1 ,00 € extra van het gekochte kaartje op het station.
Zou graag het bedrag retour gestort zien op mijn rekening nr NL96RABO0347802788 t.nv.. J van der Waaij e.o
Bij voorbaat Hartelijk dank
J van der Waaij

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het bedrag terug gestort krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door spoorsrevice