Klacht: e-mails worden niet meer beantwoord

op 10 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Toen de door mij bestelde jurk bezorgd werd bleek hij helemaal niet te passen, veel te kort, terwijl op de website een knielange jurk werd beloofd.
Ook de schouderbanden zijn veel te kort.
Mijn eerste mail werd snel beantwoord, ze boden een korting aan van 30% als ik de jurk zou houden en bij een kleermaker zou laten vermaken.(dit is een standaard mail die elke ontevreden klant krijgt).
Ik gaf aan dat dat niet kan omdat de jurk zeker 15 cm te kort is. Ook heb ik gevraagd of ze een lap stof op wilden sturen zodat ik er een nieuwe rok aan kan laten maken maar er wordt totaal niet meer gereageerd.

Ik wil dat ze de jurk terug nemen of mij de juiste stof sturen zodat ik het kan laten vermaken.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 juli 2012 om 06:52 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door hermarja