Klacht: E-mailaccount geblokkerd en ze weigeren te gedeblokkeren

op 17 mei 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn e-mail account l.maximova@zonnet.nl is plotseling geblokkeerd met melding contact opnemen met klantenservice. Dat heb ik gedaan. Medewerker Andre heeft dit bevestigd maar hij kon het niet gedeblokkeren, want mijn gegevens zijn bij Tele2 niet bekend. Tele2 heeft daar ook nooit op gevraagd. Er staan veel (voor mij) belangrijke dingen in mijn mailbox, oa medische afspraken en documenten die ik moet behandelen. Ik kreeg één grote vette NEE op al mijn verzoeken. Andre verzekerde mij dat niets is mogelijk en er is ook geen oplossing hiervoor. Ik heb gelijk contact opgenomen met klachtenservice van Tele2. Medewerker Hans heeft dit allemaal bevestigd. Hij zei ook dat ze niet weten wanneer dit probleem word opgelost. Ik heb mijn toegang tot mijn mailbox hard nodig. Ik hoop dat jullie een oplossing hiervoor hebben. Met vriendelijke groet, Larissa Maximova

.

.

.

Typ een chatbericht…

Gewenste Oplossing:

Als ik weer toegang heb tot mijn e-mailbox.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lara1452