Klacht: E-mail kwijt

op 13 september 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs ontdekte ik dat mijn e-mailberichten van 2014. 2015 en 2016 verdwenen zijn van de server bij Ziggo. Ik heb hierover gebeld. Men kon mij niet
helpen. De berichten kunnen niet teruggezet worden. Ook kan men het probleem niet oplossen. Ik vind dit te gek voor woorden. Het is alsof iemand
Mijn brieven uit mijn brievenbus steelt. Waar zijn de berichten gebleven, wie heeft ze in handen?

Gewenste Oplossing:

Als Ziggo de toezegging doet dit euvel te gaan voorkomen en excuses maakt.
Zij moeten het vertrouwen herstellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Groeneveld