Klacht: E-mail komt niet aan

op 07 februari 2018 over Microsoft in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Microsoft e-mail services (Outlook/MSN/Office365/Live) blokkeren op ongegronde basis alle e-mails.

Hun e-mailen en bellen is een onmogelijke opgave (anderhalfuur in de wacht, robots die e-mails beantwoorden met steeds het zelfde antwoord).

Ondertussen worden de facturen van mijn klanten niet betaald (omdat Microsoft deze naar een zogenoemde :blackhole: stuurt) en worden de services van mijn klanten hierdoor automatisch uitgeschakeld.

Gewenste Oplossing:

Zodra Microsoft zijn zaken op orde heeft (gedegen technische helpdesk, e-mail services werken normaal zonder monopolisering)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Hagoort