Klacht: e bike aldy fietsen service

op 17 augustus 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn accu van mijn e bike maakte nog 10 seconden contact.
de fiets service aan huis deelde mee dat de accu kapot was .[kon ik wegwerpen werd gezegd] dat alles binnen20 min in de service bus aan huis. .morgens 2-8-2016 om 8 uur .
gelijk kon hij een nieuwe hier laten en heb 100. euro aanbetaald.

Een kennis heeft die zelfde dag mijn oude accu die ik kon weggooien open gemaakt en er zat een stekkertje los.
de accu is nu goed gemaakt. de
nieuwe accu is dus niet nodig Ik wil de accu retour doen heb al 3x gebeld krijg geen goed antwoord. Ik heb vandaag gemaild met het bedrijf en de mail wordt niet geaccepteerd. Ze zouden terug bellen ook dat is niet gebeurd. Normaal is binnen 30 dagen retour

Gewenste Oplossing:

de nieuwe accu terug sturen en het bedrag terug vorderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door e bike